18. oktober 2016

OUTFIT: NEW WINTER JACKET


Solbriller - Mango       Frakke - Envii       Trøje - Esprit       Bukser - H&M       Sko - Adidas

Så lykkedes det mig endelig at slippe af med influenzaen (som min kæreste nu har overtaget...) og komme tilbage til bloggen. 
Jeg har længe gået og overvejet, hvilken vinterjakke, jeg skulle have mig i år, og da vi ligesom sprang efteråret over og gik direkte til vintertemperaturer, hastede beslutningen lidt mere end forventet. Om ikke andet har jeg i lørdags købt denne fra Envii, som jeg er helt vildt glad for. Jeg synes, at den har den perfekte længde, og så varmer den endda også ned om benene, når man cykler. Jeg er også helt vild med farven, som jo er en del mørkere end mange andre "lysebrune" vinterjakker, og for tiden er jeg ret vild med at have jakken på til andre fine farver, såsom den lyserøde på billedet eller min grønne sweater fra Envii, som jeg jeg havde på her

Jeg håber, at de af jer, der har efterårsferie, nyder den fuldt ud og så lidt ekstra for alle os, der ikke har... Jeg er nemlig den heldige vinder af mikroøkonomi i denne uge. Wuhu...


Ingen kommentarer: