5. oktober 2016

AUTUMN: ZARA WISHES


1/ Grå satinkjole  2/ Grå strikkjole  3/ Skjorte  4/ Sweater med lynlås  5/ Lyserød sweater  6/ Blå bluse  7/ Grå sweater  8/ Sort bluse  9/ Stribet bluse            

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er rigtig glad for Zara, og jeg har aldrig oplevet at "windowshoppe" på deres hjemmeside uden at finde lidt for mange ting, jeg synes, at jeg godt kunne bruge. Nu, da det har valgt at blive vinter over night, har jeg fundet ni ting, som jeg godt kunne tænke mig at have i min garderobe dette efterår. 

Jeg synes ofte, at det kan være en udfordring at vælge tøj om efteråret og om vinteren, og jeg synes altid, at jeg ender i det samme outfit, så mit mål i år må være at forsøge at variere lidt mere mellem eksempelvis bukser og nederdel, mønstret og ensfarvet og så videre, så jeg ikke ender i et par sorte jeans og en sweater hver dag hele vinteren, haha. 

Ingen kommentarer: