30. september 2016

OUTFIT: FRIDAY


Solbriller - Mango       Jakke - Zara       Ur - Pandora       Skjorte - H&M       Bukser - Ichi       Sko - Adidas

Da jeg flyttede, fandt jeg mange gode, glemte sager frem, og blandt andet disse bukser dukkede op til overfladen. Siden da har jeg brugt dem en hel del, da de er så comfy, at det halve kunne være nok. Derudover er de enormt lette at style enten op eller ned, synes jeg, og da vi idag har haft en workshop på uni, som gjorde, at det meste af dagen dér indebar at sidde ned, valgte jeg at iføre mig bukserne med et par sneakers og en løs skjorte. Et rigtig dejligt fredagsoutfit - i hvert fald indtil det i aften bliver skiftet ud med enten nattøj eller festtøj. Den beslutning har jeg ikke helt taget endnu, ha ha. 

Nu skal jeg i hvert fald have læst en del til på mandag, så jeg forhåbentlig kan holde nogenlunde fri fra skole i weekenden. Det er virkelig noget, jeg vil forsøge at holde mig selv oppe på; hold weekenderne så fri som muligt, så der er tid til alt det sociale, man måske har skåret ned på i hverdagen efter studiestart.

Ingen kommentarer: