19. september 2016

EN NY START


Hej derude.

Jeg har haft det lidt svært med at lave det her indlæg, da der jo nærmest pr. definition ikke er nogle læsere fra starten. Det er derfor en mærkelig følelse at sidde og skrive noget, som ingen måske læser. Ikke desto mindre vil jeg gerne præsentere mig selv og min genopståede motivation for at blogge.

Jeg hedder Laura, er 20 år gammel og er lige flyttet fra Østerbro og Nørrebro, hvor jeg boede hos mine foreældre, til Indre By i København.
Jeg begyndte at blogge, da jeg gik i 8. klasse, og det varede ved i omkring to og et halv år, men da gymnasiet for alvor begyndte at blive hårdt, stoppede jeg bloggen med stor ærgrelse.
Nu er jeg som sagt 20 år gammel og er startet på en kommunikationsuddannelse på CBS. Igennem mit sabbatår, hvor jeg arbejdede som støttepædagog på en folkeskole, og dermed havde fri relativt tidligt på dagen, fik jeg virkelig lyst til at starte bloggen igen, men da jeg satte mig foran tastaturet, kom der ikke rigtig noget ned på skrift. Nu da jeg så går på en kommunikationsuddannelse og har startet et "nyt liv", som indebærer at være flyttet hjemmefra og skulle starte en tilværelse som studerende, føler jeg, at inspirationen helt klart er tilbage. Dog har jeg ikke valgt at fortsætte på min gamle blog, da jeg føler, at den er et afsluttet kapitel - jeg har altså brug for en ny start.

Bloggen kommer primært til at handle om mit liv, mode, det at studere, og hvad jeg ellers går og nørkler med til hverdag.

Så nu prøver jeg, og så håber jeg, at der er nogle derude, der har lyst til at læse med!

 Laura

Ingen kommentarer: